Coming soon

Következő túra: Nagyerdei séta, Téli tábor - Dinnyés

2012. január 17., kedd

Télitábor 2011

Idén szilveszterkor Elza majorba mentünk kedvesemmel. Sokat meséltem már róla neki, itt volt az ideje, hogy meg is mutassam. Be volt ígérve némi kosárfonás, madarászás, odúkészítés... szóval ok érdekesség....
Első utunk Dinnyésre vezetett, Lacihoz, mert az idei télre bespájzolt 22kg méz (boltiból anno fogyott fél kiló egy évben....) elfogyott, szóval után kellett tölteni a készletet. Itt egy kis madarászás fogadott bennünket. Fogtunk is szép számmal madarakat. Volt a hálóban veréb, veréb, veréb, veréb, de fogtunk még verebet is. Utána uzsgyi a táborhelyre, kezdődjék az igazi móka. Megérkeztünk a majorsági Pelikán-ház Erdei Iskolába, ahol tárt karokkal fogadtak minket az ismerősök. Az Isten hozott után jött egy rövid eligazítás: A kettes szobát ne nyissátok ki, ott alszanak a betegek. Betegek?! Senki sem említette, hogy egy szobára való bacitelep vár majd minket. Nem is vártak, már hazamentek. Csak beugrottak kicsit fertőzni, mint kiderült. A nap további része viszonylag eseménytelenül telt, este volt pár érdekes előadás, majd alvás. Éjszaka aztán nyílik az ajtónk, és 3 lány költözött be hozzánk. Félálomban nem igen fogtam fel, mire a nagy sietség, így a megoldás váratott magára reggelig. Reggel a következő fogadott: lány WC lezárva, belépni tilos, 2-es szoba szintén zárva, bent lévőt csak palacsintával szabad etetni. Oh jeee! Maradt még bacizsák. Sebaj, erősek vagyunk, nem kapjuk el. Ez a nap a kosárfonásról szólt, előtte volt idő egyet sétálni, de a nap nagyobb részében a vesszőké volt a főszerep. Én a fotós, és forralt bor készítő szerepét vállaltam magamra. Estére máglyarakás volt kilátásban, lévén, hogy 31-e volt. Már javában tombolt a sötét, amikor elindultunk a tűzrakóhelyre, kedvesemmel kicsit lemaradva, kettesben. Hirtelen egy ködbuborékban találtuk magunkat, a fű ropogott a lábunk alatt, és a látótávolság konvergált a nullához. Ha a többiek nem gyújtják meg a hatalmas máglyát, és nem látjuk meg a kicsi kis fénypontot előttünk, biztos nem találtunk volna oda. Körbeálltuk, melegedtünk, énekeltünk... jó volt :) Videón az ének lentebb megtekinthető. Utána gyerünk haza, gyorsan egy kis marhapörkölt lefekvés előtt, és alvás. Minden évben karácsony táján megfogadom, idén nem szedek fel egy kilót sem. Újévi fogadalomként meg évek óta a "leadom a karácsonyi pluszt" a sláger. Idén valami egész fantasztikusra sikerült az újévi fogadalmam. Mínusszal zártam a végén. Hogy ez hogy lehet? Újév első hajnalán arra keltem, valami nincs rendben. Végigjártam a királyok útján, könnyítettem magamon, gondoltam a pörkölt kicsit betett. Ám 10 perccel később Vízum kérelem érkezett a fenti, egyébként input járatként szolgáló tápcsatornanyílásomhoz is. (Na ezt megfogalmaztam) Innentől kezdve, negyedóránként indítottam útjára egy újabb járatot, hol egyik, hol másik végen. Úgy tűnik én is elkaptam a kettes szoba átkát. Reggel jött értünk apu, délutánra belázasodtam, harmadnapra kihevertem. És a mérleg 110kg alatt mutatott. MEGÉRTE! Jövőre is megyek! :D
Most pedig képek és videó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése